JellyPages.com
Photobucket
Sentiasa ingat Allah tika dilanda ujian dan dilimpahkan kegembiraan
Senyum itu sedekah
Tenang itu bahagia
Sabar itu indah
^_^


Hati yang mensyukuri apa yang ada, Itulah hati yang penuh dengan rasa cinta

Hari istimewa!!

Assalamualaikum dan selamat pagi
Hari ini saya nak cerita hari istimewa saya
kawan-kawan mesti nak tahukan?

"saya dah tua"

dan sebut banyak kali

"saya dah tua"
"saya dah tua"
"saya dah tua"

..Hahahahaha..

Qurat ngaku!!
Thanks Qurat ^_^

Hari ini hari istimewa sahabat saya Quratul Aini Salma

sweet frenz Lillah =)

Wah, istimewanya dia sampai masuk dalam blog saya ye?
Alhamdulillah, dia salah seorang sahabat istimewa saya
tapi kawan-kawan jangan salah faham
ada yang lebih istimewa daripada Qurat ni =P
Cuma saya tak berkesempatan nak update dan wish dalam blog...
Untuk setakat ini,
Si Qurat ni la yang istimewa ^^
(maaf ye opah Qurat, guro2 je ;)

Selamat Hari Lahir Cik debab epal Qurat
Amboi!!
Banyaknye nama dia ( *_* )

Ni kek untuk cik debab (:

" Alhamdulillah, sampai umurnya dan syukur masih diberi kesempatan oleh Engkau kepada sahabatku ini. Berkatilah umur Qurat dan penuhi hati insan ini dengan sentiasa mengingati-Mu.
Ya Allah, peliharalah sahabat ku ini walau di mana dia berada. sahabat ku ini adalah sahabat yang sentiasa berusaha untuk mendapat keredhaan Mu Ya Rabb. Berikan kasih Mu kepada insan ini dengan lemparan ujian yang mudah untuk insan ini pikul. Tabahkan Quratul Aini Salma ini dalam menjalani kehidupan perhambaan kepada Engkau dengan ikhlas. Kuatkan hatinya seperti mana Engkau kuatkan hati Asiah dalam menghadapi kerenah suami laknatullah.
Wahai Allah, terima kasih atas kurniaan Dikau atas ukhwah yang terjalin ini.
kekalkan kami agar sentiasa berada di atas landasan agama Mu"

Mohon ampun atas salah silap silah pada Qurat
sesungguhnya silah ini seorang insan yang biasa.

silah selitkan juga untuk sahabat2 silah yang membaca entry pada hari ini

Maafkan khilaf silah kepada kalian
silah sangat tidak pandai berukhwah
tapi silah sentiasa mendoakan kalian
salam sayang silah buat sahabat-sahabat silah yang lain
mungkin tidak disebutkan nama
tapi percaya la
even silah tak contact korang
silah tidak pernah lupakan korang
Hanya silah dan Allah je yang tahu ^_^

Ops, over pula.. hahaha..
sampai sini dulu ye cik Qurat yang dah tua
"Ingat Silah dalam doamu"

::Wassalam::

2 comments:

  1. Walaupun kita semua jauh dimata, namun inshaAllah kita semua sentiasa dekat di hati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah huda.. mudah-mudahan.. Juh di mata dekat di hati ^^

      Delete

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers ::Moga Allah Redha Asilah Dan Wazir:: Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers