JellyPages.com
Photobucket
Sentiasa ingat Allah tika dilanda ujian dan dilimpahkan kegembiraan
Senyum itu sedekah
Tenang itu bahagia
Sabar itu indah
^_^


Hati yang mensyukuri apa yang ada, Itulah hati yang penuh dengan rasa cinta

Jauh

Semalam saya mimpi
saya mimpi saya pergi jauh dari anda semua

saya panggil anda
tapi anda tak toleh ke belakang
anda membiarkan saya keseorangan dalam kesepian
saya sedih

saya menangis dan terus menangis
kemudian ada seorang hadir dalam diri saya
dia mewarnai hidup saya kembali

katanya saya tak berseorangan
saya sentiasa diperhati
saya sentiasa diawasi

tapi semua tu saya tak tahu
dia tak tegur saya pon
mana saya nak perasan

dia kata lagi
yang memerhati tu sentiasa jaga awak dengan baik
selalu tegur awak jika awak ada salah
masih memelihara awak jika awak berkeras

saya tercengang
apa yang sedang dia sampaikan
saya terdiam sambil berfikir jauh

:: JAUH ::

saya rasa saya dah jauh
jauh hati
jauh tersasar
jauh menyimpang
jauh sangaaaaattttttt

..SAYA TAK KESEORANGAN..

saya rasa bersalah
saya rasa rindu
tapi macam mana??

Jangan risau awak masih belum jauh
Dia masih sayangkan awak
itu sebab kita dipertemukan
supaya saya boleh bimbing awak
membawa awak tuju yang memerhati tu

terima kasih awak
saya terhutang budi dengan awak

Percaya la..
Dia sayangkan awak
awak tak terhutang budi pon
cuma saya menjalankan tanggungjawab saya sebagai hamba Dia

~ sama-sama ~



No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers ::Moga Allah Redha Asilah Dan Wazir:: Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers