JellyPages.com
Photobucket
Sentiasa ingat Allah tika dilanda ujian dan dilimpahkan kegembiraan
Senyum itu sedekah
Tenang itu bahagia
Sabar itu indah
^_^


Hati yang mensyukuri apa yang ada, Itulah hati yang penuh dengan rasa cinta

❤*•¸.•´`¸.•❤´``• Berhenti berharap ❤*•¸.•´`¸.•❤´``•

Tiada apa yang baik untuk diri
melainkan apa yang sedang berlaku dalam hidup kita

Sebab Allah maha Mengetahui

Kita merancang Allah pun rancang
kita yang rancang belum tentu jadi
tapi Allah rancang pasti menjadi

Saya sayang awak
nak jadikan awak permaisuri hati saya

saya cinta awak
dan mahukan awak jadi pelindung saya

Mampu berbisik dalam hati je
malunye nak lafaz

tapi Allah tahu apa yang saya bisikkan
saya nak awak !!!
dan tak nak orang lain !!!!!

tapi .......
saya rasa awak sangat baik untuk saya
saya rasa saya tak layak untuk awak
saya rasa awak bukan untuk saya
saya ... saya ... dan saya ..

kesimpulan
:: saya rasa saya bukan untuk awak dan awak bukan untuk saya ::

Saya tak nak berharap
saya nak lepaskan awak
saya berserah
saya pasrah
saya redha

Walaupun saya lepaskan awak
tapi saya masih berharap agar saya diciptakan untuk awak
dan awak diciptakan untuk saya






~~ Qalbu kecil ku ~~

6 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers ::Moga Allah Redha Asilah Dan Wazir:: Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers